دانلود آلبوم جدید مازیار فلاحی به نام لعنت به من

دانلود آلبوم جدید مازیار فلاحی به نام لعنت به من
  • اخرین مطالب
  • مطالب پربازدید
  • مطالب تصادفی

 

دانلود آلبوم جدید مازیار فلاحی به نام لعنت به من

ترانه سرایان : امین بامشاد ، یاحا کاشانی ، مازیار فلاحی

آهنگساز: مازیار فلاحی ، تنظیم کننده : امیر توسلی

ضبط و میکس : امیر توسلی ، مسترینگ : پیمان توسلی

مدیریت تولید و برنامه : خشایار فلاحی

 

دانلود آلبوم جدید مازیار فلاحی به نام لعنت به من

 

دانلود آلبوم با کیفیت ۱۲۸ در یک فایل زیپ

 

دانلود البوم به صورت تکی


   01.Ghorbone Maste Negahet.mp3

 02.Asheghone.mp3
  03.

Matarsak.mp3

04.Akse Yadegari.mp3


   05.Ye Roz Safi Ye Roz Abri.mp3


   06.Badraghe.mp3


   07.Akharin Nafas.mp3


   08.Baraye Baran.mp3


   09.Khoshbakhti.mp3


  10.Lanat Be Man.mp3


  11.Moghaser.mp3


   12.Yalda.mp3


  13.Havat Khoobeh.mp3


   14.Pedar.mp3


   15.Ye Rooze Saadi,Ye Rooze Abri (Remix).mp3



برچسب ها : فلاحی به نام لعنت به من , دانلود آلبوم , جدیدترین اهنگ مازیارفلاحی , جدیدترین البوم مازیارفلاحی , دانلودالبوم لعنت به من , لعنت به من از مازیارفلاحی دانلودالبوم لعنت به من بالینک مستقیمدانلود آلبوم جدید مازیار فلاحی , دانلود آلبوم جدید مازیار فلاحی با نام لعنت به من , دانلود آلبوم جدید مازیار فلاحی به نام لعنت به من , دانلود آلبوم لعنت به من مازیار فلاحی , دانلود آلبوم مازیار فلاحی , دانلود آلبوم مازیار فلاحی به نام لعنت به من , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ با لینک مستقیم , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم , دانلود البوم جدید مازیار فاحی , دانلود البوم لعنت به من , دانلود البوم لعنت به من مازیار فلاحی , دانلود رایگان آلبوم جدید مازیار فلاحی با نام لعنت به من , دانلود فيلم ايراني , دانلود فيلم جديد , دانلود فیلم , دانلود فیلم با لینک مستقیم , لعنت به من , لعنت به من مازیار فلاحی , مازیار فلاحی , مازیار فلاحی البوم لعنت به من , مازیار فلاحی به نام لعنت به من , مازیار فلاحی لعنت به من ,
ادامه مطلب

نظرات


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







اين نظر توسط مهناز در تاريخ 1392/6/15/5 و 16:47 دقيقه ارسال شده است

/weblog/file/img/m.jpg

عاشق صداشــــــــــــــــــــــــــ ــــم
پاسخ: منم همینطور

نمایش کلیه نظرات